ما مقالات معتبر و جدید فارسی و لاتین (همراه با ترجمه) در مورد پردازش ابری (Cloud computing) را فراهم و با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم

اطلاعیه فروشگاه

فروش فوق العاده CLOD.ir با 30 درصد تخفيف. با سلام: بانک مقالات پردازش ابری یک سایت مرجع به منظور دسترسی راحت تر، سریعتر و ارزان تر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است. ضمن تشکر از انتخاب این فروشگاه به اطلاع شما گرامیان می رساند پشتیبانی آنلاین سایت پذیرای شما عزیزان خواهد بود، فقط لطفا ایمیل خود را در بخش پشتیبانی وارد نمایید و تا بتوانیم بعدا نیز با شما در ارتباط باشیم لینک دانلود برنامه ها همان لحظه بعد از خرید به شما داده خواهد شد و یک نسخه نیز به ایمیلتان ارسال خواهد شد در صورتی که لینکسال نشد کافی است ایمیل خودتان را در قسمت 0پیگیری سفارش 0 موجود در قسمت بالای سایت وارد کرده و ارسال را بزنید سپس در صفحه باز شده روی 0 لینک دانلود 0 کلیک کنید. با تشکر از انتخاب شما مديريت فروشگاه بانک مقالات پردازش ابری

یک چهارچوب داده‌کاوی CRM کارآمد برای پیش‌بینی رفتار مشتری (An Efficient CRM-Data Mining Framework for the Prediction of Customer Behaviour)

 

عنوان انگلیسی مقاله:

An Efficient CRM-Data Mining Framework for the Prediction of Customer Behaviour

 

Abstract

CRM-data mining framework establishes close customer relationships and manages relationship between organizations and customers in today’s advanced world of businesses. Data mining has gained popularity in various CRM applications in recent years and classification model is an important data mining technique useful in the field. The model is used to predict the behaviour of customers to enhance the decision-making processes for retaining valued customers. An efficient CRM-data mining framework is proposed in this paper and two classification models, Naïve Bayes and Neural Networks are studied to show that the accuracy of Neural Network is comparatively better.


Keywords: data mining framework; customer relationship management; prediction;classification.
 

 

عنوان فارسي مقاله: یک چهارچوب داده‌کاوی CRM کارآمد برای پیش‌بینی رفتار مشتری

چکیده:

چهارچوب داده‌کاوی CRM، روابط مشتری نزدیکی ایجاد می‌کند و رابطة بین سازمان‌ها و مشتریان را در دنیای کسب‌وکار پیشرفتة امروز مدیریت می‌کند. داده‌کاوی در برنامه‌های کاربردی متعددی در سال‌های اخیر محبوبیت به دست آورده است و مدل دسته‌بندی یکی از تکنیک‌های مهم و مفید داده‌کاوی در این حوزه می‌باشد. از این مدل برای پیش‌بینی رفتار مشتریان برای ارتقای فرایندهای تصمیم‌گیری برای حفظ مشتریان ارزشمند استفاده می‌شود. در این مقاله  یک چهارچوب کاری داده‌کاوی CRM مؤثر معرفی‌شده است و دو مدل طبقه‌بندی، نایو بیزی و شبکه‌های عصبی موردمطالعه قرار می‌گیرند تا نشان دهند که دقت شبکة عصبی نسبتاً بهتر می‌باشد.  

 

کلمات کلیدی : چهارچوب داده‌کاوی؛ مدیریت روابط با مشتری؛ پیش‌بینی؛ طبقه‌بندی.

 

 

 

پس از پرداخت آنلاین در پایین همین سایت سریعا فایل رایگان مقاله لاتین و لینک خرید ترجمه کامل مقاله با کیفیتی عالي درفرمتword (قابل ويرايش) به صورت آنلاین برای شما ارسال مي گردد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان
(شامل 30% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 20,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
An-Efficient-CRM-Data-Mining-Framework-for-the-Pre_464648_3839.zip634.9k





(برنامه‌های کاربردی وب) مقایسة کنترل کنندة دیدگاه مدل و نمایش دهندة دیدگاه مدل (2013) A COMPARISON OF MODEL VIEW CONTROLLER AND MODEL VIEW PRESENTER

  عنوان انگلیسی مقاله: A COMPARISON OF MODEL VIEW CONTROLLER AND MODEL VIEW PRESENTER   Abstract Web application frameworks are managed by using different design strategies. Design strategies are applied by using different design processes. In each design process, requirement specifications are changed in to different design model that describe the detail of different data str ...

توضیحات بیشتر - دانلود 14,200 تومان 9,940 تومان 30% تخفیف